Friday, June 11, 2010

Jalan-jalan Remaja 2



Rabu (16 Jun 2010), Kelab Remaja ISMA (KRIM) Shah Alam Klang telah mengadakan sebuah program bagi remaja berumur lingkungan umur 11 tahun – 14 tahun. Program ini terbuka hanya kepada remaja lelaki. Seramai 16 orang peserta dan dipimpin oleh 8 orang fasi serta 3 orang ahli jawatankuasa. Syukur ke hadrat Ilahi kerana membenarkan program ini berjalan dengan baik.



Aktiviti utama program ini adalah aktiviti Islamic Explorace. Lokasi bagi aktiviti exploce tersebut ialah seluruh kawasan Taman Tasik Shah Alam. Objektif utama program ini ialah bagi memberi keyakinan dan mengenal potensi diri masing-masing. Selepas pendaftaran, peserta meneruskan dengan aktiviti ‘ice-breaking’ yang disertakan dengan aktiviti-aktiviti menarik lain. Kemudiannya aktiviti explorace menyusul selepas itu. Selesai explorace, Ustaz Mohd Rizal bin Sabran memberi sedikit pengisian serta tayangan kepada semua peserta.





Sebelum berakhirnya program, sesi penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh En. Sanusi, AJK Surau At-Taqwa, Seksyen 7. Program pada hari tersebut telah berjalan dengan baik. Diharap para remaja akan terus bersama kami untuk menjalani pelbagai aktiviti menarik akan datang

No comments:

Post a Comment